Tuesday, December 18, 2012

Damn.I'm in love with this song

Mase search info pasal Arwah Yasmin Hunwick di blog ni yang ceritanya lebih detail mengenai kehilangan arwah tuan empunya dah letak lagu Agnes Monica ni.
sambil layan & feeling baca cerita arwah,ditambah dengan background lagu ni,buatkan aku rase ianya betul2 menusuk kalbu.
walaupun lirik lagu Kerna ku tak sanggup ni pasal seorang wanita yang merayu kekasihnya jangan tinggalkan die,& takde kene mengena pun dengan pemergian Arwah,tapi aku tetap dah feel-feeling bile dengar lagu ni

Biar aku sentuhmu berikanku rasa itu
Pelukmu yang dulu pernah buatku
Ku tak bisa paksamu tuk tinggal di sisiku
Walau kau yang selalu sakiti aku dengan perbuatanmu
Namun sudah kau pergilah jangan kau sesali

Reff:
Karena ku sanggup walau ku tak mau
Berdiri sendiri tanpamu
Aku mau kau tak usah ragu tinggalkan aku
Kalau memang harus begitu
Tak yakin ku kan mampu hapus rasa sakitku
Ku selalu perjuangkan cinta kita namun apa salahku
Hingga ku tak layak dapatkan kesungguhanmu
Repeat reff [2x]

No comments:

Post a Comment