Tuesday, December 18, 2012

Santapan Di raja di Bandung

 Bakso malang.- aku memang suka bakso yang pior Indo ni..sbb ade sos utk pedas,sos untuk manis,sos untuk masin..aku suka main tambah-tambah sos ni..macam main masak-masak.haha
 Hot Pot noodle- time ni di Platinum, dalam shopping complex Ciwalk.sebab orang belanja, aku tak tau harganya berapa.tapi sebenarnye kire okey la makan kat sini.
 Nasi Padang. tapi bagi aku tak seoriginal nasi padang kat Bukit Tinggi
 Teh botol
 Sarapan kat hotel...cekodok die tu boleh dikatakan best

  Soda Gembira...gembiranya sayaa..lalalalallala
Makanan Sunda.aku pun dah lupa apa nama set makanan ni..tapi yang pasti ikan gurame tu memang tambah selera makan.

Sebelah kiri tu pisang keju,kanan tu jagung bakar
Pisang keju tu memang tersangat laa best bagi tekak aku. pisang dibakar,lepastu ditabur serbuk coklat, pastu tabur keju..
bile makan panas-panas,memang terbaik laaa..
rindu nak makan pisang keju lagi

No comments:

Post a Comment