Friday, October 25, 2013

[Krabi Petty] Day 3 : Ao Nang

Arghh..

Malasnye nak balik...

Hari ni lepas Subuh,sambung tidur lagi.Bermalas-malasan..

Agak-agak dah lapar, turun lobby untuk breakfast.

Lepas tu plan nak round-round sekitar Ao Nang since tempoh sewa motor tu ade lagi.

Tapi sebelum tu cari barang dulu..

Sebenarnye takde ape nak cari pun since FM dengan baju dah beli malam tadi.

Tapi aku terjumpe satu kedai runcit ni, ade jual poskad. Aku tanye ade jual setem tak, die cakap ade..So aku terus beli, tulis & pos untuk diri sendiri..

Kebetulan pulak peti pos ade dekat situ, jadi senang keje aku.



Round Pekan Ao Nang sebelum pulang..

Then kami plan nak cari  gerai-gerai yang jual makanan siam. Time balik dari pantai semalam ade nampak gerai-gerai tepi jalan,so kami decide nak pegi sane..


 Street food..ini le yang aku suka...

Pancake!!!

 Adoii..rindunye nak makan pancake ni..

 Padthai..*eh, betul tak name ni??

Okey, dah habis round untuk kali terakhir, kami balik hotel get ready untuk balik.
Nasib baik hotel ade sediakan teksinya untuk hantar ke airport..So kami amik dengan hotel je..
Kalau tak satu keje kene turun awal tunggu bas.

Dan akhirnya kami pulang..
Bye Krabi!!!


Nanti kami datang lagi..

Budget??
Malas nak kire..tapi sebenarnye tak habis banyak RM since Krabi bukannye tempat untuk shopping.
Untuk release tension boleh la..

Tapi aku tak release tension pun..sakit badan ade laa..kayak punye pasal..
argghh..

2 comments:

  1. salam blogging... very informative entries... jemput ke blog saya http://blog3kaki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Waaa.. orang tu dah sampai Krabi.. best nyer.. :D
    Alhamdulillah murah rezeki dia... kenapa sedap sgt makanan dekat street food and pancake tu.. hahahaa..

    ReplyDelete