Monday, September 30, 2013

Korean food di SweetTree

Lepas buat cuci darah,aku dah plan dengan Adek nak makan korean food. Dah lame sangat aku nak makan korean food ni.Yang ade kat JB kebanyakannye aku jumpe non halal.Kalo ade yang tulis no pork,aku pun was was nak masuk.

Akhirnye terjumpe satu restoran halal yang kebetulannye terletak di shoplot,bukannye dalam shopping complex.Sebab aku pun tak larat nak menapak kalo masuk shopping complex memandangkan darah baru lepas cuci dan badan aku pun memerlukan rehat yang cukup.

Sampai je restoran ni,tauke restoran sambut.kat depan kedai diorang tengah buat game ddakji..nak jugak aku join, tapi segan.haha..
Tengok diorang main game Ddakji ni macam nak join..*Sape yang tengok Running Man tau le game camane ni

Decoration restoran ni memang cantik & creative.Aku suke tengok dinding dan sudut yang diorang hias.Kalau nak tempat privacy,ade jugak disediakan bilik.

Bilik yang disediakan kalau ade family ramai..



Buku menu die pun baki aku unik.

Dinding tu tak diplaster pun..tapi pandai die hias nampak unik.



Side dish yang sampai dulu..ratah dulu laaa..


Aku oorder Dol Sot Bi Bim Bap

Adek order Jjajamyung.. 

Semua makanan kami telah je..sedap tak sedap, tapi bagi aku makanan die tak le rase pelik..lagipun perut kami memang jenis pandang ke Timur..kihkih

Ni address die :
No.13, Jalan Ampang Putra,
Taman Putra Sulaiman,
Ampang
*terletak sederet dengan Pizza Hut Delivery,Tutti Fruity..

1 comment:

  1. Cuci darah? sekrang dah okay ker.. moga sihat sentiasa la..
    Ini restoran ampang selangor ke ampang johor ?? huhuu :D

    ReplyDelete