Monday, January 14, 2013

Shushi time

Mase dok bosan-bosan kat umah kak lola,skali tertimbul idea nk makan sushi.so ape lagi, kteorg pun pergi le sushi king.
Dah lame aku mengidam makan sushi ni dengan kak mawar,tp die ni bukannye kaki pandang ke timur.makanan,entertaiment dan budaya yang berunsurkan 'pandang ke timur' die tak boleh terima.same le dgn sushi,die akan muntah kalo tengok sushi *western sangat kah?

Tapi nasib baik le laki die dengan kakak die sebenarnye hantu sushi
Bile nak order,abang fami berebut plak nak order dengan kak lola.banyak sangat yang diordernye.
Octopus la,unagi laa..aku pun dah lupe ape menu die..ye la,aku tau makan je,tak au name..sebelum ni main sushi tunjuk je..kohkoh..

Tanjat le boboi dengan ape yang diorang order.

Dah datang makanan,ape lagi,kteorg pun melantak la.
 
pompuan kat atas ni muka boring sebab semua melantak sushi,tapi die sorang je tokleh telan..tekak melayu katenye.. 

 

2 comments:

  1. wahhhh blog ko nie banyak betul ngumpat aku ek... hahhahahahahahha

    ReplyDelete
  2. haha..gua lepas geram kat sini..aci???ahaks...

    ReplyDelete