Tuesday, June 9, 2009

Powerful Secrets for Getting World Class_Robin Sharma


Walaupun buku ni dah lama terbit sejak tahun 2006, namun baru sekarang aku mula bace.Kalau dulu langsung tak berminat buku camni. Tapi sejak akhir2 ni,buku panduan begini yang boleh menaikkan semangat aku. So, aku nak sharing sikit ape yg aku dapat dari buku ni.

Siapa Robin Sharma?

Robin Sharma is the CEO of Sharma Leadership International, a training and coaching services firm that helps organizations develop employees who lead without title and get to world-class. The author of eight books including five #1 bestsellers that have been published in over 40 countries, Robin is also a highly sought-after speaker, leadership coach and consultant to organizations like Microsoft, Nike, FedEx, NASA, KPMG, IBM and The Young Presidents Organization

Banyak panduan yang boleh saya dan kita semua boleh ikut untuk improve diri agar setanding dengan orang ternama di dunia. Isi kandungan buku ni terbahagi pada 101 bahagian @ bab. Setiap bab mempunyai kisah dan panduan. Aku akan huraikan satu persatu setiap bab mulai hari ni. Tapi biasa le, kalo ade masa, aku akan posting di blog ni.Kalau tak,akan bawa ke dalam mimpi je le.hihi..sebab buku ni sekarang jadi peneman setia aku sebelum tido..

No comments:

Post a Comment