Tuesday, June 30, 2009

Transformers


Malam minggu ari tu gi Tebrau city nak tengok wayang..ouwwhhh..beratur panjang orang beli tiket..Transformers sume dah sold out utk malam tu..haha..seb baik le aku tak teringin nak tengok..so malam tu balik dengan tangan kosong je la..sebab malas nk beratur beli tiket..

Tapi keesokan arinye plak aku dapat news..ade orang beli 150 tiket,so tiket ade lebih..pastu ade plak someone ajak,so amik le peluang ni tengok ngan adek aku..
selame ni tak penah teringin pun tengok cerite robotic ni..ekeke..tapi disebabkan nk enjoy ngan korang sume, aku layankan aje la..dah le amik midnight..aku budget masuk panggung mesti tido punye..


Tapi dari awal cerite sampai habis,aku tak b'peluang langsung nak lelapkan mate..memang all out best gile..mase autobot mati di awal cerite,rase macam pelik gak sbb hero mati awal2..tapi seb baik dapat idupkan balik..hihi..

Ape yang best cerite ni visual effect transformation dari kereta-robot tu yang best...selain dari tu jugak,banyak lawak yang terselit..aku paling suke bile Jetfire muncul dengan tongkat..hihi..
Kalau nk dikire kelemahan plot cerite ni memang le ade..tapi apepun,aku enjoy tengok dari awal sampai abes..tak rugi le harge tiket yang aku bayar..hihi..

No comments:

Post a Comment