Monday, July 13, 2009

Prince turn into frog & The good old days

&


Tadi balik umah jap tengok The good old days yang tengah tayang kat ntv7 jam 1.30tgh.Baru le aku terperasan yang muka hero dan heroinnye ade persamaan dengan hero-heroin Prince turn into frog. Bagi sesape yang memang layan soap opera ni & fanatic chinese & taiwan drama mungkin kenal ke-4 pelakon ni. Tapi ini pada pandangan mate aku je la..Pandangan mate orang lain,tak tau le plak..hihi..

Steven Ma Jing Tao (The good old days)& Ming DaoPrince turn into frog)Qiao En(Prince turn into frog) & Amy Chan(The good old days)

Dah le kedua-dua drama ni buat aku demam.Walaupun satu tayang time zaman internet blum berkembang,1 lagi tayang time aku tengah gile surf internet,tapi penangan die tetap same.Kedua-dua couple citer ni ade chemistery.Cuba nak dolak dalik yang diorang bercinta.Sampaikan kene menjauhkan diri dari masing2 untuk elakkan gossip di kalangan peminat.err..ke aku ke yang nampak persamaan uke diorang ni?..ataupun kat forum dah kecoh bende ni,just aku je yang tak tau?ekeke..

No comments:

Post a Comment